Cena za vedenie účtovníctva a spracovanie miezd závisí od počtu a časovej náročnosti spracovania dokladov.
U nás máte záruku kvality poskytnutých služieb za primeranú cenu od certifikovanej účtovníčky a daňovej poradkyne.
Spolupráca klienta s certifikovanou účtovníčkou je založená na zmluvnom základe za jasne zadefinovaných pravidiel.
Ak potrebujete, aby sme Vám vypracovali kalkuláciu ceny, napíšte nám e-mail a uveďte základné informácie o spoločnosti
- druh vykonávanej činnosti (predaj tovaru, poskytovanie služieb), prípadne ju stručne opíšte,
- či ste platiteľ DPH (ak áno, či ste mesačný alebo štvrťročný platiteľ),
- či požadujete spracovanie miezd pre Vašich zamestnancov (ak áno, uveďte počet zamestnancov na pracovnú zmluvu, na dohodu, ….)
- prípadne iné informácie o podnikaní.
Uveďte aj počty jednotlivých dokladov napríklad:
- počet vystavených faktúr za mesiac,
- počet dodávateľských faktúr za mesiac,
- počet zúčtovaných položiek na bankovom výpise za mesiac,
- počet príjmových dokladov mesačne,
- počet výdavkových dokladov mesačne,
- počet interných dokladov mesačne,
- či evidujete tržby cez registračnú pokladnicu,
- prípadne počty o iných dokladoch.
Minimálna cena za spracovanie účtovníctva a/alebo miezd je 40 eur za mesiac, a to vrátane primeraného množstva poradenstva.
Cena za spracovanie daňového priznania k dani z príjmov fyzických osôb aj bez účtovníctva (napr. pri práci v zahraničí v rámci EÚ alebo u zamestnancov bez ročného zúčtovania dane u zamestnávateľa v SR), t. j. tých, ktorí si musia podať sami daňové priznanie je od 25 eur.
Na základe týchto informácií Vám vypracujeme orientačnú cenovú ponuku. Alebo nám zavolajte a dohodnite si s nami osobné stretnutie.